• Zwroty i reklamacje

§6 Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Termin liczy się od dnia dostarczenia produktu lub zawarcia umowy o świadczenie usług.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie (np. e-mail).
  4. W przypadku usług już rozpoczętych za wyraźną zgodą Klienta, prawo odstąpienia może nie przysługiwać (art. 38 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta).
  5. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu produktów cyfrowych (np. kodów aktywacyjnych), jeżeli ich realizacja rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§7 Reklamacje i gwarancja

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku niezgodności towaru/usługi z umową.
  2. Reklamacje należy kierować na adres: sklep@fabryczne.pl
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
  4. Na wszystkie usługi udzielana jest gwarancja w wymiarze 2 lat od daty wykonania usługi.

       5.     W przypadku produktów cyfrowych (np. kodów aktywacyjnych), reklamacje dotyczące     

            nieprawidłowego działania lub braku dostępu będą rozpatrywane na podstawie            

            potwierdzenia zakupu i opisu problemu przesłanego przez Klienta.

            Zwraca się uwagę, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku             

            produktów cyfrowych, jeżeli Klient wyraził zgodę na ich natychmiastową realizację i został        

            poinformowany o utracie tego prawa.