-
Zwroty i reklamacje
§6 Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Termin liczy się od dnia dostarczenia produktu lub zawarcia umowy o świadczenie usług.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie (np. e-mail).
- W przypadku usług już rozpoczętych za wyraźną zgodą Klienta, prawo odstąpienia może nie przysługiwać (art. 38 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta).
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu produktów cyfrowych (np. kodów aktywacyjnych), jeżeli ich realizacja rozpoczęła się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§7 Reklamacje i gwarancja
- Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku niezgodności towaru/usługi z umową.
- Reklamacje należy kierować na adres: sklep@fabryczne.pl
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
- Na wszystkie usługi udzielana jest gwarancja w wymiarze 2 lat od daty wykonania usługi.
5. W przypadku produktów cyfrowych (np. kodów aktywacyjnych), reklamacje dotyczące
nieprawidłowego działania lub braku dostępu będą rozpatrywane na podstawie
potwierdzenia zakupu i opisu problemu przesłanego przez Klienta.
Zwraca się uwagę, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku
produktów cyfrowych, jeżeli Klient wyraził zgodę na ich natychmiastową realizację i został
poinformowany o utracie tego prawa.