• Naprawa Radia Uconnect 8.4" Harman Becker VP3 VP4 - Chrysler Pacifica, 200, 300 (2015-2017r.) | Serwis nawigacji

Profesjonalna naprawa systemu multimedialnego Uconnect 8.4” Harman Becker VP3 / VP4 montowanego w samochodach Chrysler 200, 300 i Pacifica. Usuwamy usterki systemowe i sprzętowe – czarny ekran, błędy uruchamiania, problem z nawigacją, zawieszanie się aktualizacji. Darmowa diagnoza, bezpłatna wysyłka InPost i 2 lata gwarancji. Serwis: Rumia, ul. Pomorska 17B | tel. 570 570 580

Jak dostarczę urządzenie do serwisu?
VIN
0 / 17
0
szt. Do przechowalni
Dostępność Duża dostępność

Kontakt telefoniczny: 570 570 580

Naprawa systemu multimedialnego UCONNECT 8.4” HARMAN BECKER VP3 / VP4 – profesjonalny serwis radia i nawigacji Chrysler

Masz problem z systemem multimedialnym w swoim Chryslerze?

Ekran Uconnect 8.4” Harman Becker VP3 / VP4 przestał działać poprawnie, zawiesza się, wyświetla błędy lub całkowicie odmawia współpracy?

Nasz serwis specjalizuje się w naprawie i przywracaniu pełnej sprawności jednostek Uconnect 8.4” montowanych w modelach:

Przeprowadzamy kompleksową diagnostykę, usuwamy usterki systemowe i sprzętowe, aktualizujemy oprogramowanie oraz testujemy urządzenie na profesjonalnym stanowisku CAN.

Na każdą wykonaną naprawę udzielamy 2-letniej gwarancji.

Chrysler Uconnect 8.4" Harman Becker VP3 VP4

Wersja USA VP4                                                                                                                

Wersja Europjeska VP4

Typowe usterki:

  • Czarny ekran
  • Komunikat "There was an problem while starting the head unit. If this error persists afteer an ignition cycle please see you dealer"

  • Komunikat "Vehicle phone requires service. Please contact your dealer"

  • Brak danych w nawigacji, nawigacja nie działa 

  • "Wait 2-5 minutes..."

  •  Komunikat "Please insert update USB"

  • Zawieszająca się aktualizacja, ekran ładowania

Jak zamówić usługę naprawy?

  • jest to usługa naprawy twojego urządzenia
  • będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł którego dotyczy usterka do nas w celu naprawy. Korzystając z dostarczonego przez nas kodu nadania (paczkomat InPost - poniżej znajdziesz instrukcję jak nadać paczkę za darmo), lub przyjechać do naszego serwisu na demontaż urządzenia (Rumia ul.Pomorska 17B)
  • zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
  • po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem kod nadania i instrukcje dotyczące wysyłki
  • jeśli nie otrzymasz kodu w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
  • jeśli nadal nie widzisz maila, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
  • wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
  • jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
  • gwarancja na wykonaną usługę 2-lata! 

WYŚLIJ URZĄDZENIE NA SERWIS ZA DARMO! (KLIKNJ TUATJ, ŻEBY ZOBACZYĆ PEŁNĄ INSTRUKCJĘ)

Ile kosztuje naprawa?

Koszta naprawy są zależe od rodzaju usterki, który jesteśmy w stanie zdiagnozować jedynie w naszym serwisie. Dlatego wysyłając do nas urządzenie otrzymujesz darmową diagnozę wraz z wyceną po której decydujesz czy mamy podjąć się naprawy.

Co nas wyróżnia:

  • Wieloletnie doświadczenie w serwisie jednostek multimedialnych Jeep, Chrysler, Dodge

  • Profesjonalne testy na stanowisku CAN

  • Darmowa wysyłka InPost

  • 2 lata gwarancji

  • Fachowa obsługa i szybki czas realizacji

 Przykładowe jednostki, które trafiły do naszego serwisu:

Godziny pracy serwisu:

Poniedziałek – Piątek, 8:00 – 16:00

📞 Kontakt: 570 570 580

📍 Adres: Rumia, ul. Pomorska 17B

🟢 WYŚLIJ URZĄDZENIE NA SERWIS ZA DARMO!

(Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną instrukcję darmowej wysyłki.)

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci